Oskulden!


Nu tar jag den! Wohoo! Oskulden på den nya datorn. Min nya lilla Bebis. Shit vad det är ovant att skriva på ett litet tangentbord. Men jag gillar det!
Slutade lite mitt i mitt förra inlägg, men det var ju bara för att lilla bebisen ropade att nu var han klar.  Undra just om det är en han? Eller om det kanske är en hon?

Det tåls nog att tänka på ett tag tror jag. Inget jag kan bestämma bara så. Hm..


Min dator innan som jag nu gömt undan han mådde inte så bra. Får se om jag finner någon som kan hjälpa mig att reparera honom så att han får vara som extra dator hemma. Denna lilla sötnosen som jag har i knät nu kan följa med på resor och allt. Helt underbart!

Vad ska jag nu säga om dagen? Jo jag satt hemma och tröttnade på att ha samma dator som jag  varje dag oroar mig för om den ska starta eller inte. Så jag tänkte att jag åker iväg och köper en ny. Det fick liksom vara bra nu. Orkar inte med att oroa mig mera.



Min fina Bebis. Så ser den ut..
Nu var då frågan e det en han eller är det en hon?


Det är väl ungefär det som jag har använt min dag till. Nu ska jag använda resten av dagen till att dricka te och sova. Det kommer att bli en lång dag imorgon.



Kommentarer
Postat av: mamma

Fin. Paket är på G. Men undrar just om du nu behöver telefon... ingick inte en sån??

Kramen

2010-03-22 @ 22:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0