Sömning!


Förstår inte varför jag är så trött som jag är! Helt sjukt trött är jag. Fast att jag nästan inte gör något alls på dagarna så är jag konstant trött. Har några timmar på dagen då jag känner mig pigg. Sen går der rätt utför. Konstigt det där. Men jag tror att det kan ha att göra med att man inte gör något. Man blir slapp liksom. Hoppas att jag hittar mig ett jobb illa kvikt och får bort detta hemska fenomen. Fast ändå inte. Jag behåller gärna lite av tröttheten så att jag somnar i bra tid på kvällarna. Det skulle jag behöva! Så om jag blev av med hälften och fick behålla den andra hälften vore jag nöjd!

Nu måste jag stoppa något i huvudet innan jag ska gå och lägga mig. Man ska inte äta mitt i natten men man ska heller inte lägga sig hungrig! Eller hur var det med det där? Jag somnar sällan bra om jag är hungrig iaf. Så det är lika bra att äta för konstiga drömmar har jag haft nog av den senaste tiden!

Så lite gört nu då och sedan sova. Fast det kanske är för tung jobbat för magen. Åh!
Dilemma! Äta men vad?


Te kanske stillar hunger? Hm. Äh.


Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0