Tröst äta...

Inte min dag idag. Slutat tidigt och ville egentligen på något sätt stanna i Gbg. Men ikke! Inte när det gäller tre timmar utan att ha något att göra. Tre timmar av bara väntan. Det var jag inte sugen på. Hade det handlat om någon timme hade jag kunnat överväga det. Men ne. Det blev till att åka hem. Sluta tidigt och gå hemma och vara rastlös.

Men jag slapp! Blev lite snurr på stan med Natta och en kaffe. Hem surra lite kolla lite papper sen så blev det att avrunda kvällen med Sushi! Mycket bra val! Kan behövas att man skämmer bort sig lite när man kanske inte är helt glad.



Så som tröst blev det då som sagt god matt och gott sällskap! Mycket bättre!




Vill inte längta mera nu! Tycker inte att jag borde behöva vänta mera nu!
Vill KRAMAS NU! Massa NU! Vill, Vill, Vill!
KOM HIT!!

Kommentarer
Postat av: mamma

Ser ju riktigt gott ut...

Sänder en liten kram härifrån. Inte rätt sort men en ändå.

Hoppas du har köpt dig något till dig själv nudå... Du fick ju friheten att fylla ditt eget påsk ägg iår.

Stor kram

2010-03-31 @ 07:52:12
Postat av: Flisans FOTOBLOGG

Vad fin blogg du har :)

2010-03-31 @ 19:09:05
URL: http://fotobyflisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0