Vad säger man?


Det känns som att det finns risk för att det blir ganska sp så samma om och om igen. Det känns ju inget vidare kul om det är så. Men det som skulle ha blivit en upprepning är att jag är trött. Ovanligt va? Nee.

Men det gör inget att jag är trött för att jag är glad att jag är det. Trött för att jag är på utbildning hela dagana. Massor att ta in som man skall komma ihåg och lära. Jag gillar det SKARPT!

Något som var riktigt roligt idag. Min telefon. Den ringde! Hela vägen från Thailand kom samtalet. Gissa om jag blev glad! Sjukt glad. Denna längtan. Åh! Men nu är det inte jätte många dagar kvar innan mitt hjärta kommer hem. Han kommer hem den sista. Så jag får bara glatt vänta på honom. Väntar gör jag gärna. Fast kanske inte för länge...


Annars idag har det faktiskt inte hänt så mycket. Vaknat, åkt till Gbg och sedan åter hem igen. Mer har jag inte precis hunnit. Så vad ska jag hitta på att skriva om?

Joo men jag vet en till glad sak. Min telefon har faktiskt ringt fler gånger idag. Min Donna har ju kommit hem från sin Norge tripp. Då blev jag glad! Jätte glad! Saknar på nåt vis alltid min Donna..
Fasen. Kom på nu att jag skulle ju höra av mig när jag kom hem. Attans! Lite väl sent nu. Får skicka ett litet sms imorgon.  Förlåt gumman!

Det var nog höjdpunkterna på min dag det.
Nu har jag nog tänkt att dötitta lite på nätet, kolla tv, dricka te och sedan sova. Imorgon ska jag försöka komma på något riktigt kul.

LÄNGTAR efter VÅR! Riktigt vår så att man kan använda vårjacka. Vill ha nya skor fortfarande. Men allt har sin tid. Nu har jag ju redan gjort ett stor köp så jag får hålla mig lite tills jag får mina löner.

Nu ska jag "RUTSHOPPA"..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0