Fy!


Fy, fy! Så dålig jag har blitt på att skriva nu för tiden då. Det är nästan skamligt! Skriver ju så gott som nästan inte alls. Men det kanske är lite av en "sommar sjukdom". Verkar inte som att alla andra heller är så sugna på att skriva en massa. Men några rader lite nu och då bör jag väl kunna knåpa ihop va? Hehe.

Igår var en jätte bra dag vilket iaf. Var iväg på en mini utflykt med Didi och handlade lite skräp. Bland annat ett par halv söta leggings som jag någon gång kommer att ha på mig. Har inte bestämt mig ännu för vad man ska ha till dom bara. Men det kommer nog! Kunde inte hålla mig! Har kollat på liknande innan men inte slagit till. Så nu det tid för det!


Så till nåt annat! Hur fint är det inte på Västkusten? Hallå! Det är som himmel och paradis i ett känns det som ibland. Det är verkligen jätte fint! Men dom Norrlänska skogarna är inte fy skam dom heller! Det är fint på båda ställena fast på olika sätt. Naturen kanske man ska säga? Love it! Hade det inte varit för att jag gillar mina bekvämligheter och avskys småkryp så hade jag flyttat ut i en koja i skogen!





Så fint var det efter vägen när vi åkte bil iaf. Men det är ännu bättre när man kan sitta ute och känna värmen från solen med! Längtar tills jag har en ledig dag då solen skiner! Wiii!




Kanske man ska mobba bloggen idag och blogga om allt och inget? Orkar knappast men ändå ;)



Kommentarer
Postat av: Mamma

Alla dagar är olika...

Har du kollat de fina bilderna ni tog... se hur fint de är här på sommaren. De finns i bloggen. Kram och älskar dig

2010-05-29 @ 10:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0