Jätte länge!


Det har verkligen gått jätte lång tid sedan jag skrev något sist. Varför? Vet inte riktigt. Lusten, orken och tiden har bara inte infunnit sig. Så då blir det inget med det. Men det kommer nog tillbaka. Hoppas jag på iaf. Det kanske kommer tillsammans med solen. Man kan ju alltid hoppas!

Annars har det inte hänt så mycket. Det rullar på som vanligt. Det är toppar och det är dalgångar. Med allt. Precis som vanligt, precis som det skall.

Har haft en jätte bra helg nu nyss. Super mysig med bara tjejerna! Plus en extra tjej, Anne heter hon. Verkligen en helmysig tjej! Å så klart min Donna och lilla Zandra. Det är inte mycket mer man kan önska!


Men nu skall jag återgå till jobbet så att jag kan göra sista rycket innan jag slutar för dagen. Tidig dag idag! Helt underbart med tanke på att solen fick för sig att den skulle titta fram.

ME LIKE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0