Skuttar fram..


Mm. Det bidde inget rullande alls idag. Jätte trist! Men man får väl säga bättre lycka nästa gång? Hehe. Det hände en liten olycka vilket ledde till att det inte blev något. Men man får göra det bästa av det va?

Tjatar hål i huvudet på stakars Linda om att jag tycker hon borde skaffa inlines hon med. Drar henne runt stan för att visa några som inte kostar skjortan men ändå fungerar. Efter det bidde det massa onyttigheter på Leya´s. Tror det stavas så. Vilket fall, hur dom en stavar så har dom goa grejer.

Med massa onyttigheter i magen bidde det promenad för att bättra på samvetet. Fick låna promenad/jogging skor av Linda. Så nu är det jag som är hookt istället. MÅSTE HA! Verkligen! Hur goa och bekväma som hellst att gå i. Att man inte införskaffat sig ett par riktiga promenad skor. Inte precis så att mina fötter kommer att växa mer! Svikt i dom så att man liksom skuttar fram. Helt underbart!


Promenad i full fart i områden som jag mer lr mindre aldrig besökt innan. Ganska så kul faktiskt. Så pinnande vi upp på ett av alla bergen sedan. Å vad hitta vi väl där? Styvmorsvioler. SJUKT! Hade inte kunnat tänka mig att hitta sådana vid denna årstiden. En glad Linda fotar blommor och jag fotar Linda. Hihi..


Så sjukt vackert det är på våren! Håller man med? Jag är livrädd för kryp av alla de slag. Otäcka saker som inte finns i mina skogar i norr. Men ändå får jag ett enormt sug av att slänga mig ner bland blommorna och leka bland stenarna. Skogsmys! Saknar skogen.

Stadsråtta eller trollunge?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0