Press, stress och SAKNAD!

Vet inte varför men på nåt konstigt vis så känner jag mig pressad. Skum känsla. Känns verkligen som att det är något som jag har glömt plus att det är tusen andra saker som jag skall komma ihåg och hinna. Sjukt är det! Dom senaste dagarna har endast bestått av jobb och packning. Blev in kallad till trafiken igår och kommer att vara där veckan ut. Gott att få jobba lite igen. Men oj så många det är som har ringt. Inte är det kul heller när det inte finns jätte mycket info att ge till dem som skall åka då vi ingen info har alla gånger. Känns sådär bra måste jag säga. Men det är bara att försöka leka detektiv och leta bäst det går på alla ställen man kan tänka sig. Ger man sig inte får man fram någorlunda svar och resvägar iaf. Tänk vilket kaos lite snö kan skapa. Förstår inte riktigt det där. Det är ju trots allt så att den kommer varje år. Varför är man inte beredd?
Gaaah! Är väl det enda man kan säga om det..
Packningen går framåt, så det känns ganska så skönt. Inte lika mycket kvar längre som skall ner i alla lådor. Det minskar sakta men säkert. Men nu måste jag ju börja planera istället vad det är jag skall ha med mig. Vad är nödvändigt och vad är bara överflödigt. Skall ju trots allt vara borta i ett par månader så man kan inte ha för lite med sig men inte heller för mycket. Himla "mek" det där vill jag lova!
Nu skall jag inom kort ramla ihop i sängen för att ta tag i en ny dag imorgon. Försöka få tag på lite fler kartonger och få ännu mera gjort. Verkligen inte många dagar kvar. Hu!
Men innan jag skall sova ska jag se om jag kan finna mig ett vettigt sett att ta mig en tur till lilla mamma.. Jag vill verkligen hinna hem en sväng. Det är trots allt över ett år sedan jag träffade min mamma sist. Närmare bestämt bestämt 16 månader sedan jag såg henne. Plus att en av mina bästa vänner fått ett tillskott till familjen som jag gärna vill träffa innan jag åker. Kommer ju som sagt att vara borta lääänge.. Skulle jag inte åka nu kommer det att dröja minst 22 månader innan jag träffar dom. Det är verkligen JÄTTE LÅNG TID!
Tro det eller ej.. Men jag har faktiskt hemlängtan.. Krama mamma längtan har jag!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad tror du jag har då?????!!!!!

Att inte få krama förstfödda på....saknar dig jätte mycket. Kram kram kram kom snart

2010-11-12 @ 11:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0