Blandade känslor..


Hu så konstigt det känns nu när man sitter och betalar räkningar. Inser just precis att det är den sista hyran för denna lägenheten som jag precis betalat in. Det är den sista räkningen på mitt bredband.. Det närmar sig verkligen! Iii! Det är inte alls långt kvar innan jag skall åka nu. Det är ungefär och ganska precis en månad kvar tills att jag skall åka. Det närmar sig fort gör det. Dax att börja plocka fram kartonger och börja plocka undan alla saker sakta men säkert så att det är helt klart tills att det är dax att åka..

Det känns jätte kul samtidigt som det är jätte nervöst. Bra och dåligt på samma gång. Lämna mitt hem som jag blivit så förtjust i. Gillar ju verkligen min lägenhet. Ut på nya äventyr i fjällvärlden. Massa snö och kalla vindar. Oj,oj..

Idag är det dax att kolla upp det där med förrådet på riktigt. Åkta till Thn och se vad dom har för alternativ för mig. Mailade ju med dom förra veckan om att jag skulle komma förbi denna veckan och titta. Kommer nog att bli lite kontrakts skrivning med. Då kommer det att bli ännu mer verkligt! Väntar nu bara på att vägen skall tina upp så pass att man vågar ut och köra.

Så snart bär det av.. På många olika vis..

Kommentarer
Postat av: Vince

Känns det spännande att snart åka?

2010-10-26 @ 12:48:38
URL: http://diarybyvince.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0