Bruum..


Det är typ precis det som mitt lilla huvud säger. Går på högvarav och fungerar inte alls som det skall just nu tror jag. Massor av teori. Det är verkligen såå sjukt mycket. Visst att en del av det redan sitter men det är ju långt ifrån allt!
Körning till tusen idag. Starta i backe både ner och upp. Upp på vägen och runt i rondeller med gubbar som inte skall vara i trafiken. Sådana fordon som det skall inte befinna sig på vägen en gång ens. Permobil? Kan det va en sådan han körde. Oh tur att jag inte körde på han. Fel fil körde han i.. Inte bra inte! Men ingen skadad bara jag som blir så lätt nervös så det är skrämmande. Men det tar sig allt sakta men säkert det å..
Backat har jag visst gjort med. Inte bara på vägen. In på en parkering med. Wiiiha!


Den svarta i mitten. Inte illa det inte. Men sikken tid det tog eftersom att jag inte alls ville gasa. Men det skall man ju visst inte heller har jag hört. Lite hjälp av Feffe men styrd av mig. Rätt imponerad eftersom att det i min värld var en på tok för liten parkering.

Det var körningen det.

Utöver det har vi rännt runt i en massa matbutiker och funderat över vad som skall köpas för att kunna göra en vettig middag. Det blev en gigantisk Wok till hela högen. Känns nästan som att vara tillbaka på kollektivet i Oslo detta. Men en aning uppgraderat eller vad man skall säga. Pensionatet var väl kanske inte det bästa boendet.

Nu mätt som få, har väl visserligen varit det ganska så länge. Mätt och trött. En snabbsväng in i vattenfallet för att få upp värmen och sedan är det sova som gäller.

Mera körning imorgon och även kanske en lunch med en gammal klasskompis från gymnasiet. Skulle vara riktigt trevligt om det blev av! Det är ju ändå fem år sedan sist..

Natta då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0