Finns det nåt härligare än en brasa? Varm ...

dsc03253 (MMS)

Finns det nåt härligare än en brasa? Varm och go när man fryser lite smått.. Nästan kall ändå in i benmärgen! Väntar nu på kvällens middag. En sorts fiskgryta tror jag.. Spännande skall det bli! Nu såhär på fredag känner jag mig riktigt mör. Lång vecka har det varit. Massor av körning och tokigt mycket teori. Galet vad grejer man skall ha in i skallen på en och samma gång. Men jag känner mig ändå stolt! Idag har jag faktiskt tvärnitat på en grusväg. För mig är det ändå ganska stort eftersom jag är så jäkla rädd. Skönt ändå att ha det gjort, ingen skadad och jag höll mig på vägen. Gott! Helgen kommer att vara precis lika lång den som veckan känns det som. Massor som skall hinnas med. Men ändå riktigt trevligt. Roliga planer, saker att se fram emot. Det är aldrig fel det inte! Snart mat nu. Längtar efter den med.. Dumt att inte äta på hela dagen! Nu brasa, snart mat m. trevligt sällskap och sedan en hel helg med äventyr :) Gillar jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0