Förberedelser

Till tusen känns det som. Fick gjort en hel del idag faktiskt fast att det inte känns som att jag gjort mycket annat än kört en massa bil. Gillar det fortfarande inte, men det är väl bara att köra och försöka se glad ut eller nåt sånt..

Kom mig vart fall iväg till Thn så nu är det färdigt mitt nya "hem" iaf för möblerna är fixat. Från och med den 20 nov är det bara att börja tömma lägenheten och fylla förrådet. Elen har jag sagt upp med. Det händer verkligen grejer!

Inte nog med det så andra förberedelser är ju det där med kläder. Måste verkligen vara väl beredd på en kall vinter och det vill jag säga att jag börjar att bli. Hittade ju mig ett par utmärkta termobyxor eller vad man ska kalla det när jag var i Dalarna och nu har jag funnit det bästa till fötterna! Sååå NÖJD måste jag påstå. Kommer knappast att frysa om fötterna i vinter. Inte inomhus iaf :)


Dom kanske inte är det snyggaste jag sett. Men väldigt söta och varma. Det är väl ändå det som räknas? Har på mig dom nu och gillar det! Helt underbart.. Varma goa fötter hela vintern har jag ställt in mig på nu! Kan väl tänkas att jag inte kommer att kunna ha dom så ofta om jag skall jobba så mycket som jag har tänkt mig. Men tror att det blir bra ändå. Ser framför mig hur man sitter i en liten stuga fylld med en massa levande ljus, en kopp choklad och dessa "strumpor" på.. Mys! Bäst hade väl varit om man kunde krypa upp i någons knä med, men jag tror att jag nöjer mig med en bok jag. Tror inte att lilla Zan blir speciellt nöjd om jag försöker mig på att krypa upp i hennes knä. Haha!

Nee nu ska jag spana runt lite och se om jag finner nåt spännande.. Annars är det sängen som gäller. Imorgon blir det promenix med Donnan och lille Leon som inte alls är lika liten längre. Killen växer så sjukt fort. Å jag ska åka bort jätte länge, då kommer han vara STOR på riktigt när jag kommer tillbaka ju. Konstiga känsla det där.. Men, men..


Kommentarer
Postat av: Sasha

Oj så söta :) Hoppas de är ritkigt varma :)

2010-10-27 @ 01:20:30
URL: http://sashas.se
Postat av: Mamma

Strumpor håller på att stickas....de kommer

2010-10-27 @ 08:12:19
URL: http://ninaaronsson.bloggagratis.se/
Postat av: Sasha

Jag har alltid kalla fötter så...

Jag hade inte heller ätit kolakakor på typ flera månader försen igår då, då smakade jag ju en när vi bakat :)

2010-10-27 @ 11:09:20
URL: http://sashas.se
Postat av: Sasha

På höstlovet så ska jag shoppa lite, så får gå förbi på cubus då och kika :)



Hehe, ja, men det är ju så roligt att baka så :)

2010-10-27 @ 21:05:26
URL: http://sashas.se
Postat av: Sasha

Du får halvera sattsen två gånger så blir det bara typ fem kakor :p hehe! Då kan odm inte bli för gamla :) O så kan du ju frysa in det :) Det gör jag, annars skulle allt bli gammalt, för jag äter knappt kakor, men älskar att baka :)

2010-10-27 @ 21:29:57
URL: http://sashas.se
Postat av: mamma

Ett par strumpor är nu klara....

2010-10-31 @ 20:15:29
Postat av: nathalie

mysiga !

2010-11-18 @ 21:25:51
URL: http://nathalieolsson.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0