Igår var det tåg, tåg..

Idag är det Tut, tut skulle man kunna säga. Det bara snurrar runt en massa komandon i huvudet på mig.

Höger, vänster, höger, vänster, höger å så tillbaka igen.
Massa, massa hela tiden.. Ner med kopplingen, använd gasen! BROMSA...
Koppling, i med 2an.. Åsså inga parkeringsböter nu, GASA!

Det är ungefär så som min dag har gått till.. Föstå lilla jag har äntligen tagit mig i kragen och börjat köra bil. Wow.. Det är inte alls illa det inte å det är verkligen på tiden om inte annat. Men någon sa väl att det är aldrig för sent. Även om dom säger att man inte kan lära gamla hundar att sitta så ska vi nog kunna ro detta i hamn hoppas jag. Men man ska aldrig ropa hej innan det är färdigt heller. Men alla steg framåt är ändå steg åt rätt håll.

Nu sitter jag här med alla dessa saker som snurrar runt i skallen och funderar över teorin.. Undra just vad jag kommer att dörmma om inatt då? Haha..




Fast att man precis har börjat så längtar jag redan till helgen. Massor som skall göras då. Skall till en vän till min vän som har fyra havremoppar. Funderar starkt på att få upp dom på ryggen på varsin så skulle det kunna bli åka av på ett annat vis. Mycket intressant tanke. Tror inte att jag suttit på en hästrygg själv på 5 år så det var ju inte igår direkt det heller. Tåls verkligen att fundera på. Utöver dessa fyra havremoppar så skall det bli promenader och en massa god mat.

Så jag längtar!

Om dagarna kommer se ut som dom gjort idag så kommer jag att behöva en helg med helt andra saker att tänka än körning...

Nu CSI sen soooova..



Kommentarer
Postat av: Jennie

men va skönt det i alla fall...

Jo jag skulle få panik om jag inte fick ha mitt badkar... så skaffa ett... finns ju inget bättre än ha ett hemma "spa" en helkväll bara med mys!

Hoppas allt är toppen

2010-10-05 @ 14:06:31
URL: http://boobee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0