Kyligt värre!


Fy fader vad kallt det börjar bli. Det gillar jag inte alls. Frysa 24/7 det är inte alls nåt vidare roligt det inte. Undrar just hur jag ska klara den kommande vintern?! Hur tänkte jag där? Det blir ju till att köpa dubbla underställ och tre overaller tror jag. Då borde jag väl klara att hålla värmen? Hoppas jag...

Nu då? Sitter man på skolan igen. Massor att lära sig och ta in. Tar ju aldrig slut känns det som. Men en hel del börjar ju fastna nu så det är väl rätt ok ändå! Oroar mig dock en smula för den där uppkörningen som närmar sig sakta men säkert. Den kommer att komma och jag måste fixa den. Iii! Nervös!!! Men det kommer att gå bra. Det måste gå bra! Laddad men nervös. Tror faktiskt att det är en bra blandning det. Värsta är väl att det är Sveriges mest rondelltäta stad som jag skall köra i. Uppkörningen kommer att börja med fem rondeller på raken och där emellan gångfartsområde. Vad sägs om det då? Stressad som få å så ska det sitta i ryggen det där med att köra i rondell. Hejsan hoppsan! Rondeller ska bli min grej ;)



Grym kommer jag bli på att köra i rondeller. Fick höra att det i Sthlm finns hela 38 rondeller och att det i denna stad finn 36. Då kanske man kan förstå hur många jäklar det finns. Enligt min mening allt för många. Det går ju liksom bara runt, runt. Men det var väl kanske det som var meningen?! Hur som haver så tänkte jag att det ska bli min grej att göra i rondell :)

Vad gillar du rondeller då? Do you like?


Annars då? Nja det händer inte så mycket. Hinns som inte riktigt med. Längtar tills att det blir helg och jag längtar hem. Men konstigt nog vet jag inte vad jag längtar hem till.. Skumt!

Nu är det då dax att ta en kopp kaffe, läsa lite nyheter och sedan återgå till pluggandet..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0