Lilla Brumm


Så fick den visst heta nu. Kom inte på nåt bättre namn för tillfället till det lilla monstret. Den lilla svarta saken som jag kört runt på i typ två veckor.. Sista gången idag nu!
Sista gången för att jag fixade det. Lappen! Jag fick den. Trodde faktiskt inte att det skulle gå igenom men nog fasen gick det vägen. Höll mig på vägen till å med.. Wiii!

Nu får jag inte längre ha någon skylt längst bak där det står att jag övningskör. Läskigt! Men jag funderar starkt på att fixa en triangel och hänga bak i rutan där det skall så Nybörjare. Precis som många andra har om att det finns barn i bilen så borde jag kunna ha det tycker jag.

Eller så får jag helt enklet köra så att jag slipper tänka på det.. Haha..
Vilket fall som hells så löser det sig! Kul är det och jag ser faktiskt lite fram emot nästa gång som jag skall få köra :)

Körde faktiskt en kort runda helt själv.. Lilla Feffe hoppade in och satte sig där bak. Så fick jag köra hela vägen. Konstigt kändes det att inte ha någon bredvid. Lite osäkert men då fick jag helt enkelt se till att klara det galant. Så jag får nog fortsätta med det. Men så glad jag är! Kul!

Men nu har jag haft en lång dag och är redigt trött. Måste verkligen sova nu..!


Kommentarer
Postat av: Anna-Carin

GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!

Så himla roligt, det är en stor frihetskänsla när man får körkort.

Kör försiktigt!

Kram syster Yster

2010-10-22 @ 07:59:59
Postat av: angelina

allt bra? :D

2010-10-22 @ 18:48:17
URL: http://angelinasliiife.blogg.se/
Postat av: Gufar Ante

GRATTIS!!! Kramen!!!

2010-10-23 @ 11:08:23
URL: http://sporring.se
Postat av: angelina

SVAR: okaj :) jo det är bra:)

2010-10-24 @ 01:10:05
URL: http://angelinasliiife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0