Nybörjare?!


Känns inte som att jag kan vara helt ensam om att ha en lite krypande känsla i magen när man är ute och kör.. Lite smått obehagligt när man kör första gången HELT SJÄLV. De var absolut inga problem men det var jätte läskigt ändå. På Riskettan så fick vi veta att dom i England (tror jag) inte fick köra efter kl 20.00 och inte ha folk i bilen under första året. Själv skulle jag vilja ha en varningsskylt. Andra har ju en sådan där skylt som säger att de finns barn i bilen. Jag vill ha en som säger att det är en nybörjare i bilen.. Kan man få det tro? Det hade iaf kännst bra ;)


Lite rolig tanke med för den delen. Så kanske om det skulle gå lite långsamt någon gång så kan dom ha förståelse för det...

Kanske vore nåt tänkvärt för myndigheterna.. Haha..




Nu är jag iaf då hemma i söder och det är dax att kasta sig ut i vardagslivet igen. Börja ta tag i allt det där som man kanske har lagt lite på hyllan. Men nu finns den ingen hyll tid kvar. Det börjar snart brinna i knutarna känns det som. Så det är enna dax att komma i ordning med saker och ting. Imorgon bär det av och kolla på förråd. Måste ju ha ett sådant trots allt så att jag har någonstans att göra av mina grejer. Dumt att låta dom hamna på gatan.. Så efter det skall det börjas att packa. Sen vet jag inte riktigt vad.. Men det är iaf massor som skall göras.. Iii.. Känner mig jätte stressad!! Planera skall jag göra först tror jag.

Kommentarer
Postat av: Sophie

Jag tyckte verkligen att det var den bästa känslan som fanns när jag fick köra helt själv! :D

2010-10-26 @ 18:35:54
URL: http://ettlivsomblondin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0