Så snälla


Tänk så många snälla människor det finns! Har nu lyckats komma in på tredje veckan i Dalarna. Hade ju inte tänkt att stänna längre än två från början. Men nu blev det så ändå. Bara för att jag inte vågar trycka på den där jäkla gaspedalen..

Hur som haver har jag träffat på en massa snälla mysiga människor. Ett helt gäng. Visste ju visserligen redan att det fanns några riktiga guldklimpar här men nu har jag träffat ännu fler!

Här på skolan så är dom bara snälla och goa. Ett leende varje dag när man kommer. Anki som sitter i receptionen eller vad man ska säga är riktigt härlig. Livlig och pratglad. Pratar om allt från det som står i dagens tidning till vad man skulle kunna hitta på för mat och världsproblem med henne.  Sen har vi så klart Feffe, men honom känner jag ju sedan tidigare och vet att han är en riktigt hyvens kille..

Så har vi fritiden som jag har haft här. Har träffat Feffes vänner och familj. Alla så snälla och välkomnande! Bortskämd blir man vill jag lova. Feffes Mamma och Nisse lagar en massa god mat och nöjer sig inte förens man har ätit minst två portioner. Känns nästan som att jag kommer att rulla ifrån Dalarna hur jag än lyckas med självaste kortet ;) Feffes Pappa är riktigt härlig han med, humor! Laddad med en massa skämt.
"Varför dog alla mammutar? Jo det fanns inga papputar" bara ett ex..

Åter till skolan så har jag träffat på ett par tjejer som sitter och jäklas med det här precis lika mycket som jag. Riktigt pratglada tjejer med en massa humor. Precis så där så att man säger vi ses imorgon och det skall faktiskt bli kul att se dom imorgon igen.

Riktigt roligt. Så även om jag faktiskt har börjat känna en del hemlängtan, längtar efter mina vänner och min egen säng så har jag det riktigt bra här. Så många som är så goa. Mysfaktor på Dalarna får jag säga ;) Måste säga Dalarna även eftersom att jag är på så många ställen på en och samma gång. Har mer lr mindre gjort Dalarna runt dessa veckor. Har varit i Mora, Orsa, Rättvik, Borlänge, Falun och säkert på nåt mer ställe som jag just inte kommer på..

Var liksom bara tvungen att säga att det här är riktigt trevligt och verkligen värt det på många vis!


Kommentarer
Postat av: Vince

Sv: va trist! :(

Nu har iaf jag badat :)

2010-10-19 @ 18:23:22
URL: http://diarybyvince.se
Postat av: angelina

Allt bra? :)

2010-10-19 @ 22:26:09
URL: http://angelinasliiife.blogg.se/
Postat av: Vince

Sv: Ja det slapp jag ju, hade ni snö imorse?

2010-10-20 @ 10:33:36
URL: http://diarybyvince.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0