Sitter det nu tro?


Nu jäklar har jag pluggat som jag vet inte vad. Det borde sitta. En del iaf. Kanske inte allt, men det mesta borde sitta nu. Tänk så mycket det är man skall komma ihåg och tänka på, allt på samma gång. Helt galet ju! Men den yttre kontrollen borde sitta nu eftersom att jag faktiskt kan måla upp den :)


Detta skall då med andra ord föreställa en bil och vad jag skall göra. Någon som hänger med..?

Bara bilar och vägar i mitt huvud nu. Vad hände med allt annat som jag brukar tänka på? Gah! Behöver en bilsemester nu tror jag. Men se det går inte för sig. Måste ta allt en gång till innan jag är klar med detta. Det är inte okej förens det är över och jag har fixat det. Ska ju ha den där lappen trots allt är tanken..



Utöver bil, bil och åter bil så finns det lite fritid. Den hinner jag inte göra mycket annat med än att vi, Feffe och jag handlar man. Hem och laga, äta och sedan sova. Det är väl ungefär det som vi gör. Det är nästan allt det som händer på en dag.

Längtar till helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0