Dagens/Veckans

Massor att göra. Gott med andra ord att komma upp i bra tid. Annars skulle jag väl aldrig hinna?! Har en del samtal att ringa för att få ordning på allt som jag varkligen måste få ordning på..

Jag skall:

  • städa lägenheten grundligt
  • tvätta
  • visa lägenheten
  • säga upp mitt tre
  • boka körlektioner :)
  • fixa med akassan (väntar fortfarande på alla papper)

Även om det kanske inte låter som såå mycket så tar det ändå sin lilla tid. Som det här med lägenheten. Den behöver verkligen städas nu känner jag. Det är jätte dammigt. Så det skall damtorkas överallt och så skall det göras det vanliga så som att dammsuga och torka golvet. Sen nästa steg i den processen är att jag ska ha hit folk som vill se lägenheten. Men innan det vill jag ju som sagt få det städat. Tråkigt nog när det kommer till den delen har jag inte riktigt hjärta att sätta igång ännu med tanke på att sambon sover. Inte jätte snällt att sätta igång och dammsuga då inte. No no! Jag hade inte varit nöjd om jag blev väckt på det viset inte.

Sen dom andra sakerna är ju egentligen bara ett samtal bort så det tar inte värst lång tid om det är jätte långa köer eller att folk helt enkelt inte svarar i telefonen..

Läsa måste jag ju med göra.. Men det är väl ändå den tråkigaste biten av dom alla?! Kommerihåg sist jag gjorde ett försök att sätta mig in i den där boken. Gick inte alls! Visst lite fastnade men jag somnade ju varje jäkla gång. Inte helt ok! Så jag tänkte att nu efter två glas kaffe och jag ändå inte kan städa så vore det väl ett gyllene tillfälle va?

Får se hur det går med allt.. Men jag får nog släppa datorn snart om det ska bli nåt alls med något..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0