En helt ovanlig lördags kväll! Inte ofta s...

dsc03058 (MMS)

En helt ovanlig lördags kväll! Inte ofta som jag sitter hemma en hel lördag. Somnade halv sittander i soffan innan 21.00. Helt sjukt! Låg där som en klubbad säl.. Konstigt ändå att man är så trött trots att man inget vettigt gjort. Har haft en riktigt lat lördag. Endast tittat på serier och grejat med naglar hela dagen. Åt en god middag innan jag somnade. Ostsås med kantareller och stekt lök. Mums var det! Nästan för gott. Inte bra att äta sig så natt att man somnar. Men nu skall jag nog göra mig klar för att sova. Det är ju trots allt en dag imorgon med En dag som man kanske borde göra något vettigt av! Exempelvis rösta kanske? De e knivigt det där. Sitter här natten innan och har fortfarande ingen aning om vad jag ska välja. Dumt! Men röstar ska det. Bara att bestämma sig.. Kanske att jag drömmer om något bra nu när jag väl går och lägger mig igen. Nåt tecken lr nåt? Hade ju varit toppen isf. Helt utmärkt! Får se om jag vaknar klokare än när jag somnade.. Natti natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0