Ingen skog idag men efter att man plockat ...

dsc03044 (MMS)

Ingen skog idag men efter att man plockat så måste man även äta.. Förberedelse innan det blev stuvning av det hela. Helt ok blev det. Mindre nöjd eftersom jag hade motgångar i köket. Är nog ganska lik mor min när det kommer till det. Går det inte bra i köket så bor allmänheten hålla sig undan. Det är inte alls kul ju! Innan all matlagning så besökte jag och Zandra SportShopen i Tanumstrand. Gjorde mig ett fynd bestående av ett under ställ. Mycket det där med att hålla sig varm ;) Så till nåt helt annat. Raka vägen i säng ikväll. Ingen dator för mig! Varit vaken på tok för länge det senaste. Illa! Men nu.. Krama kudde! Natti natt


Kommentarer
Postat av: jennifer

sv. ja jätteroligt verkligen! :)

ja såg fram emot att få träffa henne igår. menmen hoppas det bli nästa vecka och då jag kan!

tack tack <3 :)

2010-09-17 @ 10:23:34
URL: http://jeenlicious.blogg.se/
Postat av: MORE THAN SEX

jag håller med, tänk så blir sexet förjävligt , man måste vara med om det med den personen INNAN man gifter sig. jag menar, alla vill ju ha sex, synd om det inte är bra :(

2010-09-17 @ 10:50:47
URL: http://adayofmylifee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0