Kaffe nu igen..! Fick precis frågan om det...

dsc03059 (MMS)

Kaffe nu igen..! Fick precis frågan om det bara är kaffe bilder på min blogg. Inte bara men kanske ganska så många. Gillar kaffe och jag gillar att fika. Då kan det bli rätt så mycket kaffe. Kaffe torsk e ju vad jag är så. Men kan ändå stolt säga att det senaste har det bara varit en kopp om dagen. Grymt bra! Nu var det väl egentligen inte kaffe jag tänkte skriva om, de bara blev så. Hade länkt att säga att nu e jag på vägen igen.. Ska inte så långt idag som tur är. Men jag ser fram emot det. Det blir en mys tur till Nordens Ark. Promenera runt och spana på alla djur. Sibirisk Tiger, Snöleopard och Varg är bara några. Får se om jag lyckas fånga någon på bild..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0