Rastlös!

Verkligen! Måste ta tag i detta och få nåt vettigt gjort! Kan inte bara sitta halva dagarna. Men vad ska man hitta på då och vad är vettigt? Det är ju egentligen ganska så onödigt att ställa sig att och baka en massa eftersom att det inte finns någon som äter upp det. Antingen så är det smkakor som ligger i skafferiet och blir gamla eller bullar som ligger i frysen och tar plats. Vettigt? Absolut inte! Så vad ska man då hitta på?
Rensat garderoben har jag ju gjort för att kunna få ordning på den och kanske hejda mitt enorma sug efter nya kläder. Så har jag ju köpt mig lite krimskrams men ändå tycker jag inte att jag har något att använda. Har även många gånger tänkt att jag borde börja använda halsband. Men det känns inte som att det finns nåt att ta på sig. Så idag bestämde jag mig helt enkelt för att gå igenom allt krimskrams som jag har liggandes i en liten korg. Hittade en massa roligt som jag hade glömt att jag hade.
Borde ta mig i kragen och använda det eftersom att jag har det.. Eller ? Att det ligger i en korg i badrummet och sammlar damm gör väl ingen glad?! Nee någon måtta får det vara med det hela. Väldigt bra att gå igenom sina saker med så att man vet vad man har så slipper man kanske köpa nytt. Kan ju alltid hoppas iaf! Att suget efter nya saker ska släppa menar jag.



Det är ju trots allt en ganska så bra hög med allt möjligt i. Nåt ska ju kunna vara användbart av det tycler jag! Ska ta ytterligare grepp om det imorgon. Kanske att det finns nåt mer som jag kan gå igenom när jag ändå håller på..

Snart dax att börja packa lite kartonger med. Inte alls lång tid kvar innan det är tid att flytta. Börjar bli en smula nervös! Vad är det man har gett sig in på egentligen?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0