Så taggad kan man se ut när man är på jobb...

dsc02967 (MMS)

Så taggad kan man se ut när man är på jobbet. Men det e klart, finns ju annat jag hellre gjort än jobbat idag. Många saker som ligger i grund till det. Inte minst att jag förlorar pengar på att jobba. Buhu! Dumma system! De är inte akassa det är askassa. Dåliga regler! Fått mig hosta igen på köpet! Som bäddat för en lyckad kväll. Ne hellre hade jag legat hemma och dratt någon go filt över mig. Varmasmörgåsar och te Det hade passat mig perfekt. Annars har det väl varit en helt suverän vecka. Mycket oväntad vecka. Men jag klagar inte det minsta. Det händer väl ibland saker som man inte räknar med?! Svampskogen har jag besökt och varit på present shopping. Lyckats skaffa mig ytterligare ett par skor. Å så umgåtts med världens goaste lille pojk! Det är så stor skillnad från dag till dag på den lille så man förstår inte riktigt. Men ett charmtroll är han iaf. Lille Leon bara två månader men ändå har han tatt en bit av mitt hjärta. Det lilla livet! Mys! Det kan man nog säga är ungefär vad jag har gjort denna vecka än så länge. Två dagar kvar.. Tror inte att det kan hända allt för mycket, men det återstår väl att se. Ska ju inte säga allt för mycket om något men. Jag e glad och har det bra iaf. Fast inte så glad över att sitta på en hård träbänk just nu kanske. Men om man bortser från det så.. Då e det helt ok!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0