Serier


Helt seriöst! Har aldrig innan funderat över hur många serier det egentligen finns. Men så satt jag och funderade över när några av mina favoriter har tänkt att starta igen. Så jag knappade mig in på tv.nu. Tyvärr så ville det sig inte riktigt så dom hade inte börjat än lr så hade jag missat och ingen repris att invänta. Surt men sant! Man får inte alltid som man vill..

Men jag kom samtidigt på att det fanns otroligt många serier!

Lite slarvigt räknat så är det nog över 300 serier som dom har listade på den sidan. Helt sjukt många! Inte undra på att det finns dom som spenderar mer och mer tid framför tv:n när det finns en sådan uppsjö med serier. Då har dom inte heller tagit med sådant som Äntligen hemma, Room service och sånt. Dom räknar väl inte riktigt det till serie men det är ju ändå en form av serie eftersom att det är ett återkommande program. Lr? Jag kanske har helt fel..? Hur ska man hinna se alla. Oftast visas dom väl på en och samma tid med så att man måste välja. Om det inte är samma tid så är det väl på någon kanal som man inte har istället. Dumt tycker jag! Men men..
Kanske ändå inte är meningen att man ska se alla. Man kan ju alltid hoppas!

Nu är det då iaf så att dom serier som jag vill se får jag glatt vänta på. Inget med det nu inte..




Dessa väntar jag på...





Vilka serier väntar du på då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0