Slarver!


Minst sagt en slarver är precis vad jag är! Ibland e man så himmla bra på att passa tider ha framförhållning och allt sådant. Men när det gäller vissa saker så är jag inte alls lika bra på det som jag kanske borde. Nu har det gått två dagar sedan det var den sista dagen på jobbet. Har med andra ord haft all tid i världen för att uppdatera med några rader här. Tagit tag i det där med att säga upp lägenheten. Vilket jag faktiskt har gjort i tid, men i sista minuten eller vad man ska säga. Fixa med körkortstillstånd och göra syntest borde jag göra. Har ej gjort det men har täntk att göra det imorgon. Väldigt mycket som jag har tänkt att jag skall hinna imorgon. Hur ska jag hinna allt som jag vill hinna innan det bli natt?

Dumma jag!

Nåt annat som jag e grymt bra på att slarva med.. Fylla på mobilen. Det är jag helt galet dålig på. Vet inte vad det är som gör att jag inte gör det. Men ändå blir det så att jag bara skjuter på det så långt fram i tiden som möjligt. Undra just hur länge jag skulle kunna gå utan att fylla på den. Kommer någon att sakna att höra från mig tro? Hm..

Nåt annat som istället fungerar rätt bra när man har lite för mycket att göra, TRÄNA. Det är nåt som man kan fördriva tid med. Nyttigt med på samma gång har jag fått för mig ;)

Har en vän som har sprungit ett lopp nu i dagarna som har lovat att piska igång mig lite extra. Tror nog att hon kommer att hålla det hon lovat. Men idag har jag varit ute och fuskat lite för att få upp flåset innan det är dax för en runda med henne igen. Hon har trots allt många mil bakom sig jämfört med mig. Mäkta imponerad är jag faktiskt. You go Girl!
Utom det där med flåset så e det fokus på rygg och armar. Måste verkligen se till att få mig lite ryggmuskler så att jag klarar av att stå även om 20 år. Mina pinnarmar mår inte heller dåligt av att få lite former..


Massa bla bla om egentligen ingenting men ändå om något. Liten bild av att jag kanske gör nåt iaf fast att jag e arbetslös igen. Har så klart även skrivit in mig hos ams igen. Gott att man är där så ofta att dom hinner byta lokaler mellan varje gång som man är där. Helt sjukt! Inte ska man lita på Eniro alla gånger heller. Där står det att dom håller till på Lilla Nygatan, deras egen sida säger Lilla Norrgatan lr nåt. Sist jag var där så var det på Junogatan. Tro att det var en smula förvirrande?! Hur som haver så hittade jag dit iaf. Inskriven och klar. Hittade dessutom ett jobb som jag funderar på att ringa på. Kolla vad dom tänkt att ge i lön. E det mindre än a-kassa vette tusan om det är något som man vill överväga.. Men det visar sig väl?

Nu är det väl kanske tid att lägga ner för idag. Men jag har väl fått med det mesta om dom senaste dagarna tror jag. Det är ju trots allt bara två dagar. Men två dagar innehåller massor av timmar så man borde kunna hinna mycket, mycket mer. Men skulle jag skriva ner allt jag gör på en dag skulle det väl nästan ta ytterligare en halv dag att läsa det ;) Not god!


Så nu tackar jag och mina ömma ben för idag så hoppas vi på att återkomma imorgon för ett nytt OTROLIGT spännande blogginlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0