Solskensdag

Det är precis vad det är idag. Solen verkligen skiner ute. Inte ett moln på himlen. Det man nog ta vara på tycker jag. Det vore väl bra dumt annars? Nu när det väl är sol, det är väl trots allt höst nu så man vet ju inte alls hur många dagar med sol man får..

Men vad ska man hitta på då? Det är den strora frågan...

Sitter och känner mig smått nervös inför allt som skall göras. Det är inte alls långt kvar innan jag skall åka. Först den korta svängen på två veckor sedan efter det är det bara hem och packa alla lådor och alla saker för den långa resan. Den stora trippen eller vad man ska kalla det.

Hemsedal i nästan sex månader. Bli norska igen på halvtid. Jobba, jobba och jobba lite till är väl ungeför det som står på schemat. Sen även lite utförsåkning m.m. Längtar men känner mig ändå väldigt nervös. Glad fast ledsen på samma gång. Lämna lägenheten känns! Gillar min lägenhet allt för mycket egentligen. Men man kan ju inte sitta och ha två boenden.Det blir enormt dyrt om man får för sig något sådant. Så vi skippar det helt enkelt. Det blir till att börja om på nytt blad igen när man kommer hem. Om man kommer hem...


Här någonstans skall jag mellan landa mina sex månader. Skall inte bo mitt i backen men skall jobba på ett hotell mitt i backen. Uh! Blir helt pirrig i magen bara av känslan..

Tänk min höjdskräck på det? Haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0