Sömnlös


Det är nog bara förnamnet det.. Så fort jag börjar bli det minsta lilla trött och känner hur ögonen håller på att trilla igen så sätter det igång. Denna jäkla hosta! Det är så att man blir tokig! Kommer med all säkerhet att ha träningsverk i magen imorgon när jag vaknar om jag hinner att sova emellan. Hoppas kan man ju alltid ;)

Så vad roar jag mig med mitt i natten om jag inte kan sova? Vilar ögonen på nåt sött..



Så när jag väl somnar kan jag även drömma sött. Drömma om en liten vän som jag kan kela med och ta hand om. Myyys! Saknar så den tiden då jag hade min lilla vovve. Niki vännen. Ångrar massor att jag gav bort henne samtidigt som att det var det absolut bästa jag kunde göra. En annan gång kanske jag kommer att få ha mig en vovve igen. Men känner jag mig själv rätt och min längtan efter en liten fyrbent vän så kommer jag att skaffa en liten lr en stor hund igen. Men det skall allt planeras innan så att jag inte sätter mig i den sits som jag hamnade sist. Man skall ju inte ha hund om man inte kan ta hand om den lr hur? Jag hade inte tiden till det då, så skulle jag göra ett nytt försök ska jag verkligen se till att jag har tiden till det. Annars får jag glatt vänta tills att jag har det även om jag gärna skulle skaffa mig en hund imorgon...



Nåå... Söta lr? Helt otroligt skulle jag vilja säga!
Ne men nu är det nog dax för mig att dricka sista koppen te och hoppas på att kunna få sova några timmar iaf. Börjar bli riktigt trött så mina chanser har nog ökat rejält!




Tee time and Bed time..


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vill ha....ja, jag vill de.

Kram

2010-09-14 @ 18:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0