Tystnad!

Alltså inte tystnad på det viset att man skall vara tyst. Utan att det är tyst just nu. Det är så gott. Sitter här nästan nyvaken med en kaffe i tystnaden. Det är bara jag och datorn som är vakna. Det surrar lite från Zandras dator och fläkten satte precis igång att brumma igen, men annars är det tyst. Så skönt det är. Inte alltid ha en massa ljud runt om sig utan att ibland bara låta allt vara och bara sitta. Inte stressa inte direkt tänka på nåt speciellt utan bara smutta på kaffet och fundera. Kommer ytterst sällan på nåt vettigt men det är ändå så skönt!

Någon fler än jag som gillar att njuta av tystnaden?

Strax ska jag lyfta rumpan ur soffan och se om det finns nåt ätbart i kylen plus att jag ska försöka få tyst på den nedrans fläkten. Den är jätte skum! Den brummar alltid, fast att den är avstängd. Då blir den tyst när man slår på den men efter ett tag så börjar den igen. Då får man slå av den så blir den tyst en stund. Den är liksom inte helt logisk. Men, men det är väl ändå ett ganska världsligt bekymmer...

Vad skall annars hända idag tro? Får se om det är så att det kommer ett samtal från Donnan. Gissar nästan att dom tatt sovmorgon idag eftersom jag inget hört än. Det är dom båda förtjänt av! Alla förtjänar en sovmorgon nu och då..

Nee men om man skulle ta tag i den där frukosten kanske?
Ska man till och med orka baka? Skeptisk.. Men jag får fundera ett tag så vet jag snart..


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag går omvårdnadsprogrammet och där ingår räddningsprofil,då vi får vara på den lokala brandstationen 4 timmar i veckan.

Det är ett samarbete mellan skolan och räddningstjänsten.

2010-09-23 @ 09:46:54
URL: http://emmaramulic.blogspot.com/
Postat av: Emma

Ja,det är lite annorlunda.Det är kul att komma från skolbänken lite då och då och testa på såna här grejer :)

Jag har väldigt många killar i min klass som ska utbilda sig till brandmän och dom älskar dessa lektioner :)

2010-09-23 @ 09:56:52
URL: http://emmaramulic.blogspot.com/
Postat av: Katarina

Sv. Haha, näe. Skum typ. Tror att Kd backade i Uddevalla också :P



Och jo, vet många som klagar men jag gillar Uddevalla!

2010-09-23 @ 16:02:15
URL: http://englandsaret.blogg.se/
Postat av: dannie

Ja, jag har maaaassa klänningar, skjortor.. Men vågar inte riktigt ha allt och känner att d'' dett avar jätte fult'' sen ligger det bara i garderoben. Knasigt!



Jag åker 6 gånger i veckan oc tvälar ca 2 gånger i månaden ;)



Okej, men att bara leva är också härligt! Puss ♥

2010-09-23 @ 22:13:09
URL: http://dannies.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0