Utsikten


Gillar verkligen att traska väg på små korta promenader och njuta av vackra vyer. Komma nära naturen och bara vara ifred. Ja visst det kanske e lite udda men sådan är jag. Så gott att sitta på en sten och bara fundera för sig själv. Andas en liten stund utan att någon eller något stör en.

Idag var en sådan dag som jag behövde mig en sådan promenad. Dumt bara när man får för sig att traska genom rejäl snårskog där man hittar en mini stig som man sedan tappar bort. Mycket dåligt tänkt! Men utsikten var helt ok :)



Så när jag suttit en stund var det ju dax att ta sig därifrån. Men hur då? Kanske att jag gick den vägen tänkte jag. Klättrade in i skogen och kände mig som en bergsget eller nåt där jag klängde omkring. Inte gick det lättare att ta sig fram ju längre jag kom heller. Dumma jag! Brant och jäkligt var det med. Så tillsist fick jag se mig slagen och på nåt sätt vända för att hitta mig en annan väg. Tillsist gick det :)


Inte den finaste promenad stigen va?



Efter promenaden blev det en tur till Donnan för lite kaffe och en massa babbel. Har nog pratat om allt mellan himmel och jord idag. Uppväxten och dess påverkan på oss. Dagens samhälle som man snart inte vågar gå ut i. Barn prat i massor och ännu mer än det. Slog allt ihjäl ett par timmar. Sjukt vad tiden kan gå fort ibland!

Precis som nu..
Dax att sova snart igen.

Kommentarer
Postat av: Playerz

Hejsan!



Du är inte intresserad av ett länkbyte? :) Du kan ju gå in på länken som jag har skickat och läsa mer om länkbytet:)

Postat av: Jennie

2010-10-01 @ 15:56:41
URL: http://boobee.blogg.se/
Postat av: Jennie

fina bilder.. =O)

2010-10-01 @ 15:57:45
URL: http://boobee.blogg.se/
Postat av: Katarina

Åh, skansberget!

2010-10-01 @ 19:18:00
URL: http://englandsaret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0