Morgontrafik och helg..


Nästan uppe med tuppen idag för att mötas av alla glada resenärer. Lr? Hur var det med det där? Efter många år på kundservice nu så blir jag ändå lika förvånad över hur ordförrådet verkar försvinna för folk när dom blir en smula arga. Väldigt intressant det där. Istället för att formulera vettiga meningar så låter det mest "jävlar, fan, idioter, puckon" osv.. Det är ganska så intressant. Men vad svarar man någon som mest bara sitter och svär? Det har jag funderat över många gånger.. Skall jag svara på samma vis lr? Nee det går inte. För då blir dom bara argare.. Man får antingen sitta tyst och lyssna eller försöka med nåt annat. Brukar sällan duga vilket man än gör..

Äh.. Inget som man skall haka upp sig på men det är faktiskt ganska så spännande hur vi människor fungerar!


                         



Tidiga morgon på trafiken så dyker jag gärna ner i min kaffekopp.. Annars skulle jag nog aldrig vakna till riktigt! Nu är jag vaken och har snart gjort mitt pass här för dagen. Sedan vidare till bilarna..
Inte alls speciellt sugen på det just nu eftersom att regnet öser ner. Kommer att se ut som en dränkt katt innan jag är framme. Men men..


Imorgon har jag ledig dag! Woho!! På söndag med för den delen. Helgen är bokad och fylld med mys. Längtar verkligen tills att denna dagen är över så jag kan börja mysa till det.. LÄNGTAR!
Det skall bli shopping och gott sällskap hela lördagen. Bolagret, Lagerhouse och Ikea står på schemat. Passar ju mig utmärkt eftersom att jag fortfarande försöker att pilla till det hemma. Sedan god mat och utgång. Bättre lördag kan man väl inte ha va?


Söndagen kommer bli bra den med.. Det pirrar faktiskt lite i magen när jag tänker på den. Håll alla tummar för mig! Längtar och hoppas fast att jag vet att man inte skall hoppas. Det där med att hoppas är inte ritkgit min grej. Man blir ju så ofta besviken när man gör det. Men iaf.. Nu vill jag hoppas lite...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0