Så här i mellandagarna..

Tog jag mig en mindre bloggsemester eller så var det bara det att jag har varit lite trött för att skriva något.
Hur har julen varit allesammans? Pigga och glada efter att firat och ätit gott. Själv så har jag ju haft en massa jobb på schemat bara så jag vet inte om jag e så speciellt pigg eller utvilad. Men jag är vid gott mog och snart är detta året slut.. Vilket år! Man hinner allt bra mycket på ett år. Att sätta sig ner och reflektera över det gångna året kan göra en förvånad..
Så mycket som kan hända på ett år verkligen! Jag har då både hunnit vara i hemsedal och jobba, kommit tillbaka och bott i resväska innan jag fick ett eget hem. Totalrenoverat en lägenhet och även fått ett fast jobb.. Det är bara några saker det och ändå finns det mer..
Kommer ni på nåt kul som ni har gjort tro? Kanske ni håller på att planera nyårslöften som bäst?
Själv så ska jag inte lägga nåt löfte i år. Lyckades ju inte hålla förra årets löfte så jag får väl försöka att uppfylla det..
Jaha.. Snart dax att börja tänka på att göra sig klar till jobbet.. Hur har ni det i mellandagarna då? Slåss ni som bäst med alla dom andra som vill göra fynd på rean?
Gör man verkligen så bra fynd på rean? Hm.. Själv så gjorde jag två fynd som jag är nöjd med. Trots att jag kanske inte alls behövde.. Men jo.. Alla behöver väl alltid nya skor va? ;)
Fynda fynda? Eller är det bara ett nytt sätt att synda? ;)

Kommentarer
Postat av: sanna och wilma

Hej!

Kika in på bloggen och titta på videon, snälla sprid den vidare! snacka om stark tjej♥



direkt länk: http://tobelieve.devote.se/blogs/15272049/youll-never-know-until-you-try.htm#WriteComment



KRAM

2011-12-28 @ 13:36:06
URL: http://tobelieve.devote.se
Postat av: Emelie

Hejsan! Var gärna med och tävla i dagens blogg! :D

Vinnare dras i morgon (torsdag) :)

2011-12-28 @ 14:09:00
URL: http://folkraceemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0