Så lite, men mycket..

Tänk att så lite kan göra en så glad! Jag åker nästan alltid med samma buss varje dag till jobbet och det är samma förare. Han vet nog att jag skall med bussen. Självklart hade mitt busskort gått ut till idag och jag behövde fylla på. Tidsoptimist som man är så kommer man aldrig ut genom dörren hemma då man tänkt och får stressa järnet! Kommer ner till bussen och tänker, 10 min kvar jag hinner! In för att ladda, KÖ! Ohno, hinner inte. Ut igen och det är typ två minuter tills att bussen skall gå. Iväg med ett sms å in i bussen. Chauffören skrattar och säger tänk om du skulle ha missat bussen! Dom har ju ändrat tiden nu, den ska gå 5 i halv. Säger att jag behövde fylla på kortet men inte hann. Han säger då att jag hade köpt de ändå.. Visade mitt sms och sa tack. Tror faktiskt att han väntade in mig. Så snällt! Hade inte han gjort det hade jag kommit sent till jobbet! Tusen tack!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0