Vad är klockan?

Det kan man allt undra över. Man ställer den på 09.35 och den ringer som den ska.. När man då kliver upp, kokar sitt kaffe och sedan startar tv:n. Då är den helt plötsligt 08.32. Vad hände där? Min mobil är alltså nu 10.23 och fröken ur och tv:n säger 09.00. Vem skall man lita på? Vad är klockan egentligen? Snacka om att det är förvirrande när man är nyvaken. Hm.. Får se till att få i mig den här kaffen och kanske en till så hoppas jag få ordning på detta ;) Jag har ju lärt mig att man inte alltid skall lita på tv:n men jag kanske borde det i detta fall när ändå tv:n och fröken ur säger samma sak..?! Jisses. Vilet sätt att vakna! Haha..
God morgon...

Kommentarer
Postat av: Daniel

Gullig sida ju :)

2012-03-18 @ 16:16:05
URL: http://klockan.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0