Helt fantastiskt!

Verkligen! Spenderade en massa, massa timmar ute i backen idag. Det var så gott så! Först några åk helt ensam, visserligen en massa annat folk som jag mest tyckte var i vägen men sedan åkte jag några åk med Tiago. Stört skön kille från Portugal. Så himla go så! Det är en väns pojkvän. Ett riktigt sött par! Vilket fall som helst så åkte vi ihop dom sista timmarna. Härligt var det. Eftersom att han tycker att det är ok att jag inte kör på allt för hårt när jag inte känner mig bekväm. Han har förståelse för det och stressar mig inte.. Det är så gott att ha en sådan med sig i backen. Det fick mig att våga prova en massa nya liftar. Hamnade långt långt upp.. Kom upp där precis när alla liftar stängde. Så vi satte oss ner ett tag för att vänta så att dom flesta hann åka ner. Vilket skulle ge oss backen helt för oss själva. Å hur gott var inte det då? Helt fria ytor att leka runt på precis som man vill.. Ingen som kommer farandes som en tok som man måste passa sig för. Bara att köra sitt eget race. Helt underbart! Å den utsikten man hade där uppe då! Åh! Som jag önskar att jag hade en bättre kamera. Men jag vet faktiskt inte om jag skulle våga ta med den upp dit ändå.. Skulle säkert ramla på den på vägen ner.. Å det skulle ju inte va nå vidare inte! Men hur som helst.. Den utsikten! Dom färgerna som det blev på bergen och allt tillsammans! Helt sjukt! Helt fantastiskt..
Man kan ju inte säga annat än att skulle det inte vara så kallt skulle jag nog bygga mig en liten kojja där uppe och bosätta mig där tror jag. Nära naturen och med en utsikt som nästan gör en knäsvag. Det hade inte varit helt fel att se det varje dag när man tittar ut.. Undrar just hur det ser ut på sommaren. Väldigt nyfiken på det är jag. Någon gång skall jag nog hit å ta reda på det..
Men nu skall jag lägga upp lite bilder från dagen, sen är det allt tid att sova..
Upp tidigt imorgon och köra lilla skrutten till läkaren.. Nåt som varken hon eller jag vill.. Haha..
Det är svårare att stå stilla på en bräda än vad man kan tro.. Posa, falla, posa..
Lite från min dag då.. Men nu sova var det..
Men man förstår väl vad jag menar?

Kommentarer
Postat av: Mamma

Allt verkar bra tycker jag det ser ut som...

Det låter som om Zandra råkat ut för samma åkomma som jag gjorde för x antal år sen. Kramar kan vara farliga. Tyvärr kan dom inte göra något åt revbenen, något man själv får sluta med är att skratta och hosta...inte lätt.

Ha de så gott. Saknar dig. Stor kram

2011-02-02 @ 09:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0