Lite mer..

Verkligen lite mer eller gärna mycket mer skulle jag nog säga.. Om jag får vara ledig de dagarna de snöar eller precis har snöat kan det få snöa hur mycket som helst! Igår för första gången så provade jag på att åka offpist i puder snö. Åh det var ju helt fantastiskt! Helt underbart och jätte roligt ju! Stora breda vidder med massor av snö.. Det var så härligt! Ftyla fram i världens fart.. Sen vips så ligger man där. Det var liksom små isklumpar och gropar som man inte riktigt såg så att man plötsligt bara låg där.. Men ändå var det helt sjukt kul! Har nog aldrig ramlat så mycket som jag gjorde igår. Men det var värt det! Det gjorde inte speciellt ont heller med tanke på att det var så mjuk snö. Lyckades att undvika att landa på isbergen/isklumparna.. Lite stel idag dock. Men vad gör väl det?
Absolut att jag vill göra det igen! Sitter nästan här nu lite halvbitter för att snön fortfarande faller och jag skall jobba.. Men det kan ju absolut inte vara den sista dagen som det kommer att snöa för denna säsong. Så det gör inget! ;)
Tyvärr så var jag så upptagen med att åka igår så det blev inte ett enda kort taget.. Kanske nästa gång..
Återänvänder en annan bild eftersom att den kommer från samma ställe som jag var och åkte på igår. Lite mer snö nu, lite bättre.. Men jag åkte ner åt andra hållet än vad bilden visar.. Hehe..
Nu är det snart dax för jobb.. Skall dricka upp resten av min kaffe och sitta och kolla på utsikten å bara njuta innan allvaret börjar igen..

Kommentarer
Postat av: Mamma

Saknar dig

Älskar dig

Puss mitt hjärta

Mamma

2011-02-21 @ 13:54:57
URL: http://ninaaronsson.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0