Utsikt..

Dag som kväll så har man en helt underbar utsikt från jobbet.. Måste bara dela med mig lite av den.. Visserligen bara bilder på backen dock men den är fin den med.. Har haft otur när jag ska ha försökt att fota på dalen. Inget bra väder så man ser ju inget! Men jag kan lova att om det är något som man inte tröttnar på när man är här så är det utsikten. Den är ju helt underbar! Alla dessa berg och dalar som aldrig tar slut.. Det finns bara mer av det och när solen ligger på blir det ännu finare.. Gryningen uppe på berget är enormt vacker att se.. Men otroligt svårfotad.. Har försökt ett par ggr men det har inte alls fungerat.. Kanske om jag har tur att det fungerar nästa gång jag jobbar frulle :)
Dagen idag har jag mest bara slappat.. Eller rättare sagt, jag har faktiskt bara slappat hela dagen. Inte mest bara. Haha. Inte får man ljuga så ;)
Men det kommer inte att vara bara en slapp dag innan den är över. Börjar snart och jobba så då är det allvar igen. Då får man ta sig i kragen, kleta på leendet och bara köra!
Men idag är det nog absolut inget problem att le.. Nåt har hänt idag. Något har gjort mig riktigt glad och jag kan inte sätta fingret på vad det är. Men kraft och energi har återinfunnit sig och jag bara längtar.. Så många tankar om vad som skulle kunna hända och ske. Måste bara se till att det oxå händer.. Spännande!
Vill man så har man världen framför sina fötter.. Eller ??
En liten fin flagga som dom har fått upp på jobbet måste jag visa upp med..
Så sött så :)
De har även satt upp en ny barmeny inne på självaste jobbet.. Högts upp står det "Livet er bedre på 1002 m". Vem vet om det stämmer eller inte.. Ibland kan det nog vara så. Men ibland längtar man bara hem..
Jaja.. Det var väl ungefär det jag hade att skriva idag. Nu så skall jag beställa lite mat och se vad jag får för spännande idag.. Alltid lika roligt ;)

Kommentarer
Postat av: Reidarmargit

Your site is very good. Thank you for the opportunity to sign your guest book.

2011-11-25 @ 12:21:52
URL: http://reidarmargit.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0