Helg bestyr...

Då så.. "Sista" jobbdagen enligt vissa, men kanske inte riktigt ändå. Jobb blir det idag och även ikväll.. Imorgon skall det börja köras kartonger och på till kvällen blir det jobb igen. Söndagen återgår jag till att köra kartonger. Får se hur långt jag hinner. Hoppas på att hinna en bit iaf så att jag kan flytta in till veckan. Bara jag får dit lite gerjer så kan jag ju börja bo. Det skall bli sååå underbart. Men så mycket pill jag har framför mig. Känner mig laddad men ändå matt.. Laddad just för jag vill få till det och jag vill att det skall bli bra. Igår blev det kanska så mycket gjort ändå. Både på jobbet och i lägenheten.. Fick målat hallen, städat badrummet, satt sista listen och alla eluttag. Man kan om man vill..
Skall bli en spännande dag idag på jobbet. Sista dagen innan semestern för vår boss. Fick nästan för mig igår att jag fick ett ok på att leta rätt på en ny kaffemaskin. Måste dubbel kolla det idag och se om jag hinner få till det innan han tar ledigt. Det vore ju verkligen inte fel! Maskinen vi har nu kommer någonstans ifrån stenåldern och är nästan pinsam. Den gör kaffe men det är det enda den kan. Så kan man väl inte ha det ;) Så idag skall jag jaga kaffemaskin. Me like!! Skulle ju inte klara av att leva utan kaffe.. Haha.. Nu jädrans skall här ordnas fin kaffe..  Det är ju ändå premium grejer vi säljer :) Hehe..
Nu dax att dra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0