Oh my gud! Kan man verkligen säga. Tyckte ...

dsc04168 (MMS)

Oh my gud! Kan man verkligen säga. Tyckte synd om folket igår. Artisterna alltså. Tokigt lite folk. Nästan så att vi i personalen var fler. Inte okej! Kan knappast känts bra för dom som spelade. September i onsdags däremot drog bra mycket mer folk. Väldigt blandade åldrar med. Kul! Ikväll blir det Haaks som spelar. Ska bli intressant att se Hur många som kan tänkas komma ikväll Inte hört något om förköp. Men med två tillställningar ganska nära varanda så kan de bli tufft. GT karnevalen och Fallens. Återstår att se.. Nu kör vi hårt sista timmarna och sedan blir det iaf minisemester. Tycker jag att jag är värd. Längtar dock efter att umgås med mina vänner. Måste verkligen ta mig i kragen! Saknaden börjar bli stor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0