Thilos Dop

Var jag på i helgen. Det var nästan bara det jag hann.. Men det var de värt! Många mil i bil men det var ändå värt det..
Så länge sedan jag träffade dem alla. Tindra hade blivit en jätte stor tjej och Thilo hade blivit en stor kille. Inte alls en liten bebis. En stor kille som skrattar massor! Underbart var det att få träffa dem alla. Hoppas och önskar att det inte skall behöva ta lika lång tid igen innan jag får träffa dem alla. Kanske att jag kan få ett tillfälle att faktiskt leka med Tindra och Thilo på riktigt!
En liten parantes..  Thilo är som sagt en skrattande glad kille. Han skrattade så på dopet att prästen kom av sig. Sedan så tog Thilo och bet henne i fingret. Det var bra kul. Ett riktigt fint dop, mysigt. En rätt så avslappnad och personlig präst. Det gillar vi!
Kort och gott om min helg, omgiven av människor som jag älskar. Synd bara som sagt att det vart en så kort sväng. Upp och sedan ner igen. Hade gärna träffat på mamma och lite fler gamla vänner. Men det får jag allt ta nästa gång! Å om inte för lång tid som sagt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0