2x t/r Gbg

Det är väl ungefär det som är min plan för dagen. Först till jobbet lite tidigare än vanligt. Passa telefonen ett tag under mötet och försöka få lite annat gjort. Efter det så blir det bil, bil, bil.. En sväng ner till Gbg och lämna en bil, hämta en annan. Sedan åter till basen. Haha.. Efter jobbet blir det en vända till te Gbg för att fixa med mina Ikea prylar.. Så det blir en massa bil idag med andra ord. Men jag hoppas nästan att jag slipper den första turen så att jag får chansen att sitta med mina kollega, vars jobb jag skall lära mig innan han går på semester. Vore väldigt bra om jag har koll på det innan han ger sig av på semester. Känns som att det är en smula viktigt, men det är det att lämna den där bilen med.. Hm.. Jaja.. Det blir spännande att se vad som kommer att bli av denna dagen.
Nåt lite roligt mitt upp i detta då.. Min lilla mini boss har lovat mig ett schema på mitt liv. Å sagt och gjort så fick jag det idag. Vaknade till ett sms på mobilen där det stod "kolla mailen". Så det gjorde jag nu. Där finns ett schema för denna veckan. Exakt vad jag skall göra och vart jag skall befinna mig när. Nice! Så nu behöver jag inte oroa mig för det.. Haha.. Allt är fixat..
Jobba ons, tors, fre och lör. Mycket fint skall det bli! Det är det jag kallar midsommar.. Jobba. Det har jag nog gjort dom senaste 4 åren tror jag. 5:e blir det nog nu..
Men nu måste jag följa schemat och börja göra mig klar.. Haha
Gooood Morgon!

Kommentarer
Postat av: Anonym

bra på att designa? :D

btw,fin blogg!

2011-06-22 @ 21:14:32
URL: http://johannabergenstrahle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0