Den lediga dagen..

Ledde mig i helt ovanlig ordning till Torp. Detta magiska ställe där man kan göra av med allt för mycket pengar. Åkte dit i förhoppning om att det kanske skulle kunna finnas örhängen nu. Men nee inte det inte. Varför ska dom ha dom?
Det vore väl bra dumt! Men jag hoppades iaf.. Kanske nästa gång? Fast det var inte helt onödigt ändå. Lyckades köpa mig en kavaj som jag hängde undan en annan gång så det var ju bra. Å så nagelack som jag spanat på ett par ggr. Ett grönt och ett grått. Kanske inte alls spännande färger enligt andra men fina tycker jag. Gillar rätt så jordnära färger ändå. Så nu sitter jag här med gröna naglar. Ser nästan ut som att jag lånat fingrar från en ailen eller nåt. Men ME LIKE!
Imorgon bär det av till Borås för lite utbildning. Skall bli riktigt kul faktiskt och en aning spännande att få höra vad det är dom har tänkt sig. Har inte riktigt förstått det själv ännu. Men det blir nog grymt bra! Innan jag skall dit får jag dock ta en sväng om någon matbutik och köpa lite fikabröd till herrarna som skall komma på besök på jobbet. Sen är det raka vägen ner.
Efter jobb blir det mattjakt till lägenheten. Ett nytt försök eftersom att jag inte gjorde det idag. Detta eviga pysslande med matta, lister och gud vet vad.. Någon gång kommer det ju bli klart iaf. Å det finns nog ingen som längtar mer än jag. Om möjligen inte stakars Camilla då som jag bor hos.. Hm..
Nee nu skall jag nöjessurfa lite å se om jag finner nåt kul..

Kommentarer
Postat av: Maja

Det viktigaste är ju att du gillar färgerna själv :)

2011-06-14 @ 06:06:18
URL: http://ameera.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0