Ikea = plockepinn

Suck är väl det bästa jag kan säga nu när jag landat i soffan. Det där med tur är inte min starka sida.. Åh! Ja,ja.. Nu har jag iaf börjat med köket. Skriva ihop det alltså. Å alla dessa lådor med alla dessa numner.. Veta vilken låda man skall öppna och när. Vad skall var vart? Vilken del och hur? Alla dessa frågor och alla dessa lådor, alla innehållande en egen beskrivning. Älska Ikea eller hur var det med det? Hmm.. Tåls att fundera på det där. Min kväll har jag då iaf spenderat på golvet tillsammans med en skruvmejsel och svordommar i min nya lägenhet.
Skruva och skruva.. Massor av skruvar och delar. Började få in ett bra flyt. Vad händer då när jag skall ge mig på den sista delen av de skåp som ska vara nertill? Jo självklart så upptäcker jag att den delen är missad.. Hur surt är inte det då? Åh! Den kartongen finns inte att finna någonstans. Den är bara helt enkelt borta! Såå typiskt. Upptäcker även att jag fått med min fel skåpdörrar hem. Hur trött blir man inte då? Sååå klantigt och det behövs verkligen att det är jag för att det skall bli så. Ledsen i ögat blir man faktiskt. Men, men.. Det löste sig väl nåt sådär iaf. På det viset att jag fått låna en bil tills imorgon. Då gäller det att bränna ner till Ikea, byta och rätta till det som blivit galet..
Så längre än såhär kom jag inte idag. Lite tråkigt, men vad kan man göra då? Det är bara att ta det som det kommer. Det är iaf ett steg närmare inflyttning. Några skåp till och ett par hjälpande händer så borde detta vara klart på nolltid. Jag vet ju vart jag kommer att spendera min midsommarhelg iaf..
Vill ju bli klar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0