Långa dagar.. Men man får visst vad man be...

dsc04157 (MMS)

Långa dagar.. Men man får visst vad man ber om ibland. Vill ju jobba mycket, så nu får jag väl så att jag tiger. Räknade precis ihop att jag kommer jobba omkring 16h idag. Inte illa. Imorgon blir det mer. Den där lägenheten har jag fått lägga på hyllan en sväng. Fast det har jag ju inte. Har faktiskt bett om hjälp till det sista så att jag får flyttat in någon gång. Kan ju inte bo i en väska längre. Saknar även alla mina vänner som jag inte hinner träffa pga allt jobb och renovering. Slipper jag renoveringen får jag ju faktiskt lediga kvällar ibland :) Underbart! Så många som jag önskar att jag lagt lite mer tid på än vad jag hunnit det sista. Dålig vän är jag! Verkligen.. Fy! Men jag älskar dom ju ändå fast att jag sällan hinner träffas och ses. Hm.. Längtan är ordet och snart är det! Idag har jag längtat efter att komma ur skorna. 10h i skor det e lång tid det. Vilken befrielse vill jag lova! Men känslan när jag äntligen får mitt egna igen kommer nog vara bättre ändå! Nu e det tid att fokusera på jobbet igen kanske. Tror då bestämt det iaf.. Fick ju precis kaffe serverat :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0