Långpanna..

Det skall kännas att man lever har jag hört!? Nee skämt å sido. Har faktiskt haft en jätte bra dag på jobbet trots att det blev en ganska så lång dag. Vi skall ha event i helgen. Så då är det mycket som måste förberedas. Många vändor skal köras, fram och åter.. Allt för att få både bilar och saker på plats..
Många vändor blev det, nästan klara är vi med. Rest tält och allt vad det är vi har pillat med.. 

Denna dag har jag glidit runt i denna bilen. Mycket bekväm bil faktiskt.. Mazdan har fått en konkurent. Kan bli farligt detta ;) Någon dag snart måste det ju trots allt bli en bil. Men när den dagen är den frågan e svår.. 

Även om jag vill ha en så känns det som att det kan vara en bra grej att prova ett par olika. Bara för att förstå lite mer vad det är jag jobbar med.. Men nu är det tid att sätta sig och spana på lite grejer till lägenheten. 
Nödvändigt ont alltså..
Å så fine bilen.. Lite mer Brum brum i den än Mazdan. Riktig gooding!
Om jag ska reklama lite så finns den ju såklart på jobbet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0