Mjukstart..

Häktisk helg med massor att göra. Igår en heldag på Ikea. Planera och köpa kök och sedan spenderade jag kvällen/natten i ett regnigt Lysekil. Kallt och jäkligt. Idag skulle jag ha börjat jobba kl 12 men vaknade till ett sms där det stod att jag kunde vänta till lite senare. Så det gör jag! Haha.. Vaknade ju tyvärr. Hade nog lätt kunna sova några timmar till men det var en sådan där gång som man vaknar och varkligen vaknar. Dumt att ens försöka somna om då.. 
Så jag hoppad ner i min efterlängtade lilla mysdress! Underbart att kunna starta dagen med en GIGANTISK kaffe och min onepice..

Snart är det dax att ta tag i dagen trots allt.. Men bara några minuter till i tystnaden innan dagen startar..
I tystnad tillsamman med min urduckna kaffe och min onepice :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0