Sakta men säkert..


Ett steg fram två steg bak? Eller hur var det med det där? Idag har jag varit mindre nöjd. Allt som gick så bra i början gick mindre bra sen. Hm.. Det där med gör du så betalar jag verkar inte riktigt längre vara vad min hyresvärd gillar. Han verkar tycka att det kostar för mycket eller nåt. Men, men.. Efter gårdagens tabbe så var det nya tag i dag.. Efter några samtal och lite tjafs så ligger nu en matta på plats. Så snyggt! Riktigt nöjd och glad är jag för den. Men att behöva bråka så för att få den. Åh, det orkar jag verkligen inte med. Får hoppas att han nu tycker att det blir bra så att jag kanske kan få matta i lilla rummet med. Om inte det så kanske parkett eller klick golv lr nåt. Håller tummarna för det iaf. Så som det ser ut nu så e det inte snyggt iaf! Men men vad gör man? 


      

Hämta DSC04074....jpeg (19,9 kB)




Nu snart är det natta för en ny vecka fylld med äventyr imorgon. Utbildning på tisdag. Massa nya grejer som skall hända. Hoppas på att det kommer bli såå grymt bra som det bara kan bli. Kommer vilket fall som helst att bli en intressant vecka. Massor att göra både på jobbet och hemma. Fullt upp, full rulle kan man påstå. Hoppas på att bli klar med den där baskade lägenheten snart så att jag får mig ett hem någon gång. Mitt eget hem igen. Det var rätt så länge sedan nu jag hade mitt eget. Snart ett år.. Hu så tiden går fort.. Å inte känns det heller som att man kommer någon vart. Fast det är väl så att man sakta men säkert gör det.
Bara en sak nu.. Inga fler motgångar på ett tag tack! Orkar verkligen inte med det just nu. Måste få komma till ro och varva ner en sväng först. Bo i en väska i nästan 8 månader tar på krafterna. Har snart ingen aning om vart jag har vad längre. Spridd kring halva Uddevalla känns det som att jag är. Men snart så är jag samlad igen. Längtar då dit!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0