Ivrig börjar jag bli!


Känner att tiden inte riktigt går som jag vill. Fort får det men ändå så OTROLIGT långsamt. Jag vill att allt ska hända nu men jag har inte alls tid. Hur gör man då? Knivigt läge det där. Tusen planer som jag vill.. Nu nu nu!
Men det tar tid att få allt gjort. Hitta alla saker som man skall ha till lägenheten. Spis, kyl/frys, bänkskivor, diskho å allt vad det nu är. Sen alla de små detaljerna. Vägg ord vill jag hitta mig ett bra med.. Sitter nu och spanar på en sida som jag hittade..


http://www.vinyldekor.se/

Väggtext i kategori Kloka ord: Enjoy this moment  

Nåt sånt här kanske.. Men jag vet inte alls.. Kommer nog på nåt bra när jag väl är på plats..

Innan dess skal jag hinna böjra på nya jobbet, pussla ihop med dom jag redan har så jag kan jobba så mycket som möjligt. Umgås med mina vänner så dom inte känner sig glömda samt att jag imorgon åker till Tyskland.
Då inte för att köpa en massa sprit som många tror. Jag skall faktiskt jobba..
Det skall bli riktigt kul! Hoppas på att kunna ta en massa bilder där och dela med mig av vad jag hittar på. Får se till att skaffa mig en internetuppkoppling hemma med så att jag kan fixa med grejer även hemma. Nu blir det ju bara rasterna på jobbet och via mobilen som jag kan greja. Då blir det inte riktigt samma sak med att ladda upp bilder å ha sig.. En smula omständigt när man får ta bilder med mobilen, skicka dem till mailen för att sedan kunna lägga till dom i Bloggen..

Men men.. Var sak har väl sin tid hade jag väl kommit fram till.. Hehe..

Å nu var rasten visst slut med för den delen..


Tyskland imorgon! Wohoo...


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0