Lång jobb..


Haft två lediga dagar och bara gottat mig med goda vänner, mat och dryck..

Nu väntar jobb, jobb och lite mera jobb. Idag började jag kl 12.30 och blir klar någon gång inatt 02.30. Känns lite som förr. Nu är man tillbaka i gamla banor igen. Lite så som det skall vara. Hoppas att jag får ihop det fram över så att jag kan ha "alla" mina jobb samtidigt. Det vore ju toppen om det kunde gå. Men största fokus kommer så klart att vara på mitt nya jobb. Det kommer att vara prio ett eftersom att det faktiskt kan leda till nåt riktigt.

Håller tummarna för mig själv. Tycker att jag är en smula värd det!

Kunde man fått bättre 25års present lr? Nja.. Nytt jobb. Åh jag är så glad!


Denna morgon och gårdagen spenderade jag uppe i Färgelanda, typ på landet kan man säga. Det är så lugnt och stilla. Riktigt skönt att kunna fly staden dit emellanåt och bara slappa. Skönt med närheten till allt när man är i stan. Men ändå, att vara där ute där butikerna stänger och å så var det bra med det. Du får roa dig själv med vad du kan komma på. Det är änna drömmen det. Gillar verkligen att vara där TACK M för att du öppnat din dörr och släpt mig in! Det betyder så mycket! Även att du säger till och ifrån med det du tycker är det bästa jag vet. Du säger det från hjärtat och det är det jag gillar med dig.

Min underbara vän! Tack för att du är du och att du finns för mig!


Nee men om man skulle fokusera på jobbet igen kanske ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0