Pirri pirr..


Nu börjar det kittlas i magen! Imorgon skall det skrivas papper.. Iii! Jag är verkligen laddat nervös inför det här.
Sikken grej det kommer att bli. Såå mycket att lära och ännu mer att göra. Längtar nåt otroligt så att jag kan få fixa med mitt nya hem och få rullning på det nya jobbet.
Det nya jobbet är väl antagligen det som jag är mest nervös för.. Flyttat har jag trots allt gjort omkring 15 ggr innan så det är jag väl van vid nu vill jag påstå. Hoppas dock att jag slipper flytta många mer ggr. Det är fakitskt inte så kul att flytta.


Nya jobbet.. Papper imorgon alltså. Då får jag det svart på vitt att det är mitt jobb. Åh! Längtar!

Undra bara hur jag ska få ihop allt nu framöver, det blir väldigt mycket jobb skulle jag tro. Timmis eller extra på två ställen samt detta nya. Fritid? Njae.. Vad är det för något? Hehe.. Det kan man väl ha senare? Det finns ju trots allt 24 h på ett dygn så då gör det väl inget om man använder minst 10 av dom per dag till att jobba.. Har ju fortfarande 14 till sömn och att umgås.

Massa bollar i luften.. Me like!

Ne nu måste jag nog återgå till jobbet igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0